17 april 2022 - Da Nangh, rustdag

19 april 2022 - Da Nâng, Vietnam

Vandaag besloten we kalm aan te doen. Op de 16 de hebben we ruim 11 km gelopen en de voetjes verdienen een beetje rust. Contact met het thuisfront stemde ons heel blij. Iedereen bij Ad en Lucie aan de Paasbrunch en buiten zoeken naar de eieren die de paashaas daar had verstopt. Het zag er allemaal heel gezellig en harmonieus uit. Wat heerlijk om te zien. Wij besloten toch een stukje te wandelen op zoek naar een winkelcentrum. Misschien zouden we daar een pho kunnen eten. We liepen van de zee af en vonden inderdaad een winkelcentrum. Daar wat boodschappen gedaan en pho gegeten. We lazen dat er elke zaterdag en zondag een lichtshow zou zijn bij de drakenbryg, dus daar naar toe gewandeld. We waren verrast door de drukte op straat op het late tijdstip van de dag. Nog heel veel mensen die allemaal gezellig langs de rivier zaten te chillen. Allemaal kleine kinderen aan het spelen met kinderscooters. Jongeren die gipsen beeldjes zaten te verven voor de lol. Aan de rivier vonden we twee stoelen vrij en daar hebben we een hele poos gechilld. In de tussentijd konden we mooie foto's maken van de veranderende verlichting van de bruggen en de felverlichte boten. Een mooi schouwspel. De lichtshow was er ook, alhoewel niet bijster opzienbarend. Toen weer terug gewandeld en toch weer een heleboel kilometers op de tracker kunnen zetten. Lekker slapen want morgen staat de reis naar Ba Na Hills op de planning.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl