23 april 2022 - verkassen naar Hoi An

28 april 2022 - Da Nâng, Vietnam

De volgende ochtend voelde ik me zo-zo. Ik had wel zin in ontbijt, maar had ook erge kramp en diarree. Na het ontbijt (broodje kaas/ei) gingen we de spullen inpakken en ik begon me toen een partij beroerd te voelen. Misselijk, slap, kramp, brrrrr.... Heel akelig.

Het plan was om per motorfiets naar hoi an te gaan, maar ik kon niet bedenken hoe ik dat zou moeten doen. Gelukkig waren de mensen van het hotel meteen bereid om ons met de auto te brengen. We namen weinig bagage mee, omdat we drie dagen later weer terug zouden komen. Ik ben bij het nieuwe hotel meteen naar bed gegaan. In de middag zijn we naar hoi an gefietst, maar ik voelde me nog steeds zo slap en ik had nog steeds veel waterdunne diarree, dat ik snel terug ging en naar bed. Wim is 'savonds in zijn eentje een lekkere pizza gaan eten. Voor zijn vertrek regelde hij nog wat groentesoep voor me. En later kwam Wim terug met bananen, cola en ORS. Om me minder slap te voelen. Dagje van niks.